Rietveld Code Review Tool
Help | Bug tracker | Discussion group | Source code

Side by Side Diff: _locales/ms/store.description

Issue 29343035: Noissue - Updated locales from Crowdin (Closed)
Patch Set: Updated tranlsations Created May 27, 2016, 4:22 p.m.
Left:
Right:
Use n/p to move between diff chunks; N/P to move between comments.
Jump to:
View unified diff | Download patch
« no previous file with comments | « _locales/ms/messages.json ('k') | _locales/nb/messages.json » ('j') | no next file with comments »
Toggle Intra-line Diffs ('i') | Expand Comments ('e') | Collapse Comments ('c') | Show Comments Hide Comments ('s')
OLDNEW
1 Adblock Plus menghalang iklan-iklan menjengkelkan, serta menyokong laman-laman w eb yang memaparkan iklan-iklan tidak terlalu obtrusif (boleh diubah). 1 {
2 2 "store.description": {
3 Nikmati pengalaman web tanpa iklan-iklan yang menghalang skrin anda! Adblock Plu s untuk Google Chrome menghalang: 3 "message": "Adblock Plus menghalang iklan-iklan menjengkelkan, serta menyoko ng laman-laman web yang memaparkan iklan-iklan tidak terlalu obtrusif (boleh diu bah).\n\nNikmati pengalaman web tanpa iklan-iklan yang menghalang skrin anda! Ad block Plus untuk Google Chrome menghalang:\n\n· Sepanduk iklan\n· Iklan video Yo uTube\n· Iklan Facebook\n· \"Pop-up\"\n· Mana-mana iklan obtrusif yang lain\n\nA dblock Plus adalah ekstensi pelayar web paling popular di dunia dan digunakan ol eh berjuta-juta pengguna. Ia merupakan projek komuniti sumber terbuka. Ratusan s ukarelawan dan sukarelawati menyumbang kepada projek ini untuk memastikan iklan- iklan terus disekat secara automatik.\n\nPerhatian: Apabila menambah Adblock Plu s kepada pelayar Chrome, pelayar akan menunjukkan amaran bahawa program ini dapa t mengakses sejarah layaran dan data lain. Ini adalah mesej yang standard; kami TIDAK PERNAH dan TIDAK AKAN menyimpan mana-mana data sekalipun!\n\nBaru-baru ini , komuniti Adblock Plus melancarkan inisiatif iklan-iklan yang boleh diterima. D engan membenarkan iklan-iklan kecil dan statik, anda dapat menyokong laman-laman web yang bergantung kapada pengiklanan tetapi membuat pilihan untuk melakukanny a secara tidak intrusif. Ciri ini boleh dinyahaktifkan pada bila-bila masa. Laya ri http://adblockplus.org/en/acceptable-ads untuk pengetahuan lanjut.\n\n******* ****\nPengumuman dan log perubahan boleh didapati di sini: http://adblockplus.or g/releases/\n\nMasalah? Cuba buka Chrome semula dan/atau klik \"Kemaskini sekara ng\" dalam tetapan Adblock Plus.\n\nTerjumpa ralat? Kami sedar tentang beberapa isu: http://adblockplus.org/en/known-issues-chrome . Jika anda menjumpai ralat-r alat lain atau perlukan bantuan, kunjungilah forum kami: https://adblockplus.org /forum/viewforum.php?f=10 .\n\n*************\nAnda berani? Cubalah versi beta un tuk sentiasa mendapat ciri-ciri Adblock Plus Chrome terkini: http://adblockplus. org/en/development-builds (dikemaskini berasingan, tetapan berbeza).\n"
4 4 }
5 · Sepanduk iklan 5 }
6 · Iklan video YouTube
7 · Iklan Facebook
8 · "Pop-up"
9 · Mana-mana iklan obtrusif yang lain
10
11 Adblock Plus adalah ekstensi pelayar web paling popular di dunia dan digunakan o leh berjuta-juta pengguna. Ia merupakan projek komuniti sumber terbuka. Ratusan sukarelawan dan sukarelawati menyumbang kepada projek ini untuk memastikan iklan -iklan terus disekat secara automatik.
12
13 Perhatian: Apabila menambah Adblock Plus kepada pelayar Chrome, pelayar akan men unjukkan amaran bahawa program ini dapat mengakses sejarah layaran dan data lain . Ini adalah mesej yang standard; kami TIDAK PERNAH dan TIDAK AKAN menyimpan man a-mana data sekalipun!
14
15 Baru-baru ini, komuniti Adblock Plus melancarkan inisiatif iklan-iklan yang bole h diterima. Dengan membenarkan iklan-iklan kecil dan statik, anda dapat menyokon g laman-laman web yang bergantung kapada pengiklanan tetapi membuat pilihan untu k melakukannya secara tidak intrusif. Ciri ini boleh dinyahaktifkan pada bila-bi la masa. Layari http://adblockplus.org/en/acceptable-ads untuk pengetahuan lanju t.
16
17 ***********
18 Pengumuman dan log perubahan boleh didapati di sini: http://adblockplus.org/rele ases/
19
20 Masalah? Cuba buka Chrome semula dan/atau klik "Kemaskini sekarang" dalam tetapa n Adblock Plus.
21
22 Terjumpa ralat? Kami sedar tentang beberapa isu: http://adblockplus.org/en/known -issues-chrome . Jika anda menjumpai ralat-ralat lain atau perlukan bantuan, kun jungilah forum kami: https://adblockplus.org/forum/viewforum.php?f=10 .
23
24 *************
25 Anda berani? Cubalah versi beta untuk sentiasa mendapat ciri-ciri Adblock Plus C hrome terkini: http://adblockplus.org/en/development-builds (dikemaskini berasin gan, tetapan berbeza).
OLDNEW
« no previous file with comments | « _locales/ms/messages.json ('k') | _locales/nb/messages.json » ('j') | no next file with comments »

Powered by Google App Engine
This is Rietveld