Rietveld Code Review Tool
Help | Bug tracker | Discussion group | Source code

Unified Diff: _locales/he/store.description

Issue 29343035: Noissue - Updated locales from Crowdin (Closed)
Patch Set: Updated tranlsations Created May 27, 2016, 4:22 p.m.
Use n/p to move between diff chunks; N/P to move between comments.
Jump to:
View side-by-side diff with in-line comments
Download patch
« no previous file with comments | « _locales/he/messages.json ('k') | _locales/hi/messages.json » ('j') | no next file with comments »
Expand Comments ('e') | Collapse Comments ('c') | Show Comments Hide Comments ('s')
Index: _locales/he/store.description
===================================================================
--- a/_locales/he/store.description
+++ b/_locales/he/store.description
@@ -1,25 +1,5 @@
-Adblock Plus חוסם את כל המודעות המטרידות, ותומך באתרים על ידי אי-חסימת מודעות לא פולשניות כברירת מחדל (ניתן להגדרה).
-
-תהנו מגלישה ברשת ללא מודעות פולשניות המעמיסות על המסך שלכם! Adblock Plus עבור Google Chrome חוסם:
-
-· באנרים
-· מודעות וידאו של YouTube
-· פרסום ב-Facebook
-· חלונות קופצים
-· כל המודעות הפולשניות האחרות
-
-Adblock Plus היא הרחבת הדפדפן הפופולרית ביותר בעולם, ומשתמשים בה מליוני משתמשים ברחבי העולם. זהו פרויקט קוד פתוח מוכוון קהילה, ומאות מתנדבים תורמים להצלחת Adblock Plus כדי לוודא שכל המודעות המטרידות יחסמו אוטומטית.
-
-לתשומת לבכם: כאשר מתקינים את Adblock Plus עבור Chrome, הדפדפן שלכן יציג אזהרה של-Adblock Plus עבור Chrome יש גישה להיסטוריית הגלישה והמידע שלכם. זוהי הודעה סטנדרטית, אנו אף פעם לא אוספים כל מידע שהוא!
-
-לאחרונה קהילת Adblock Plus הציגה את יוזמת המודעות המתקבלות. על ידי אפשור מעט מודעות סטטיות קטנות, הנכם תומכים באתרים אשר מסתמכים על פרסום אבל בוחרים לעשות זאת בדרך שאיננה פולשנית. אפשרות זו ניתנת לנטרול בכל זמן נתון. גשו אל http://adblockplus.org/en/acceptable-ads כדי לברר פרטים נוספים.
-
-***********
-את הכרזות השחרור ורשימת השינויים ניתן למצוא כאן: http://adblockplus.org/releases/
-
-נתקלים בבעיה? נסו לאתחל את Chrome ו/או ללחוץ על "עדכן כעת" באפשרויות Adblock Plus.
-
-מצאתם באג? אנו מודעים לחלק מהבעיות: http://adblockplus.org/en/known-issues-chrome אם מצאתם נוספות או זקוקים לעזרה, בקרו בפורום שלנו: https://adblockplus.org/forum/viewforum.php?f=10.
-
-*************
-מרגישים הרפתקניים? נסו את גרסת הפיתוח כדי תמיד לקבל את האפשרויות העדכניות ביותר של Chrome Adblock Plus: ב-http://adblockplus.org/en/development-builds (מעודכן באופן נפרד, הגדרות עצמאיות).
+{
+ "store.description": {
+ "message": "Adblock Plus חוסם את כל המודעות המטרידות, ותומך באתרים על ידי אי-חסימת מודעות לא פולשניות כברירת מחדל (ניתן להגדרה).\n\nתהנו מגלישה ברשת ללא מודעות פולשניות המעמיסות על המסך שלכם! Adblock Plus עבור Google Chrome חוסם:\n\n· באנרים\n· מודעות וידאו של YouTube\n· פרסום ב-Facebook\n· חלונות קופצים\n· כל המודעות הפולשניות האחרות\n\nAdblock Plus היא הרחבת הדפדפן הפופולרית ביותר בעולם, ומשתמשים בה מליוני משתמשים ברחבי העולם. זהו פרויקט קוד פתוח מוכוון קהילה, ומאות מתנדבים תורמים להצלחת Adblock Plus כדי לוודא שכל המודעות המטרידות יחסמו אוטומטית.\n\nלתשומת לבכם: כאשר מתקינים את Adblock Plus עבור Chrome, הדפדפן שלכן יציג אזהרה של-Adblock Plus עבור Chrome יש גישה להיסטוריית הגלישה והמידע שלכם. זוהי הודעה סטנדרטית, אנו אף פעם לא אוספים כל מידע שהוא!\n\nלאחרונה קהילת Adblock Plus הציגה את יוזמת המודעות המתקבלות. על ידי אפשור מעט מודעות סטטיות קטנות, הנכם תומכים באתרים אשר מסתמכים על פרסום אבל בוחרים לעשות זאת בדרך שאיננה פולשנית. אפשרות זו ניתנת לנטרול בכל זמן נתון. גשו אל http://adblockplus.org/en/acceptable-ads כדי לברר פרטים נוספים.\n\n***********\nאת הכרזות השחרור ורשימת השינויים ניתן למצוא כאן: http://adblockplus.org/releases/\n\nנתקלים בבעיה? נסו לאתחל את Chrome ו/או ללחוץ על \"עדכן כעת\" באפשרויות Adblock Plus.\n\nמצאתם באג? אנו מודעים לחלק מהבעיות: http://adblockplus.org/en/known-issues-chrome אם מצאתם נוספות או זקוקים לעזרה, בקרו בפורום שלנו: https://adblockplus.org/forum/viewforum.php?f=10.\n\n*************\nמרגישים הרפתקניים? נסו את גרסת הפיתוח כדי תמיד לקבל את האפשרויות העדכניות ביותר של Chrome Adblock Plus: ב-http://adblockplus.org/en/development-builds (מעודכן באופן נפרד, הגדרות עצמאיות).\n"
+ }
+}
« no previous file with comments | « _locales/he/messages.json ('k') | _locales/hi/messages.json » ('j') | no next file with comments »

Powered by Google App Engine
This is Rietveld